Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO BRANDS 2016

SPORTO Brands je javnomnenjska raziskava, ki jo izvajamo v sodelovanju z Inštitutom za raziskave trga in medijev Mediana, letos pa jo je kot »presented by« partner podprl tudi regijski TV-program Sportklub. Raziskava nam pove več o najbolj prepoznavnih, priljubljenih in hkrati marketinško zanimivih športnicah, športnikih in športnih klubih po mnenju splošne javnosti.
 
Vsi lanski zmagovalci v regiji so tudi letos med petimi nominiranci (na grafikah so našteti v abecednem vrstnem redu) v posameznih kategorijah. Novinec med športniki v Sloveniji je motokrosist Tim Gajser, na Hrvaškem sta to veslaška brata Valent in Martin Sinković. Med nominiranci najdemo 12 nosilcev medalj iz Ria, pri čemer iz Slovenije prihajata judoistki Tina Trstenjak in Anamari Velenšek. Iz Slovenije prihaja tudi edini ženski športni klub med finalisti: rokometni klub Krim.

Zmagovalce tradicionalne raziskave, ki jo v Sloveniji izvajamo že desetič, na Hrvaškem in v Srbiji pa četrtič, bomo razglasili na četrtkovem večernem dogodku (17. novembra).

Vsi nominiranci:

SLOVENIJA








HRVAŠKA







SRBIJA






 

 

MEDIANA_pasica_628x50px


Za potrebe raziskave je Mediana razvila metodologijo, ki vključuje 7 elementov primeru športnic in športnikov ter 8 elementov za športne klube. Ti so:

  • Poznavanje: podatek, v kolikšni meri je posamezen športnik ali športni klub prepoznaven.
  • Transakcija: element, ki meri ali javnost športnika ali športni klub zgolj pozna ali tudi spremlja tekmovanja in rezultate.
  • Vrhunskost: element, ki športnika postavi v globalni kontekst, kjer slovenske športnike, športnice in športne klube postavimo ob bok svetovnim športnikom in športnim klubom ter njihovim dosežkom.

Ne glede na rezultate, ki jih športniki ali športni klubi dosegajo, je subjektivna percepcija javnosti lahko različna, zato Mediana športnika ali klub meri tudi na naslednjih ravneh:

  • Zadovoljstvo z rezultati.
  • Uspešnost športnikov in športnih klubov, kjer se poleg trenutnih dosežkov upošteva tudi njihov potencial oziroma pričakovane bodoče rezultate športnikov in športnih klubov.
  • Osebnosti: javnost ocenjuje všečnost oziroma simpatičnost posameznega športnika in športnice. Za športne klube je ta element nekoliko prilagojen, in sicer se v tem primeru meri všečnost kluba, kjer prav tako nastopi percepcija javnosti glede podobe kluba povezane tako z njihovimi “prostočasnimi” aktivnostmi kot tudi grafično podobo (dresi, logotipi in podobno).
  • Glasništvo: element, ki kaže, kako pogosto oziroma ob katerih priložnostih se športniki in športni klubi pojavljajo kot tema vsakdanjih, neformalnih pogovorov.
  • Navijaštvo (samo za športne klube).
 

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic