Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

12.2.2017
Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadaljevala z aktivnostmi v okviru osebnega sponzorstva trenutno ene vodilnih smučark v svetovnem pokalu ter nove svetovne prvakinje v smuku, Ilke Štuhec.

»Okus po tekmi« je rdeča nit komunikacije, ki se nanaša na slogan blagovne znamke »Okus po domu« (ta je bil kot tema prvič v okviru sponzorstev uporabljen pri lani sklenjenem novem partnerstvu z olimpijsko reprezentanco Slovenije in pred igrami v Riu, ko so bili objavljeni 4 videi olimpijcev, ki se na igre pripravljajo v domačem okolju). Tokrat je bil v obdobju pred SP v St. Moritzu objavljen kratki film »Okus po tekmi«, ki ponuja vpogled v zakulisje ekipe Ilke Štuhec, analizo zadnjega treninga in njihove priprave na tekmo.



Besedna zveza »Okus po tekmi« se je ob Ilkinem smukaškem zmagoslavju v oglasih med TV prenosom že takoj po tekmi spremenila v »Okus po zmagi«. V realnem času poteka na družbenih omrežij blagovne znamke na Facebooku in Twitterju tudi interakcija s sledilci. V času pred in po nastopih se objavljajo grafike (spodaj primer ob prvi dvojni zmagi, ki opisuje kariero Ilke Štuhec v smuku), GIF animacije, nagradne igre ter ekskluzivni posnetki, ki jih Ilka Štuhec pošilja iz smučarske karavane. Ob tem so-znamčene aktivnosti potekajo še na izbranih smučiščih po Sloveniji ter v obliki nagradnih iger v prodajnih centrih, kjer se je moč potegovati za smuči in čelade s podpisom nove slovenske smučarske junakinje.

     

ZADNJE NOVICE

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +

Branje SPORTO 2017 govorca - INTERVJU z Malphom Minnsom

Zakaj je dostopnost podatkov spremenila industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa in kako je ta p...
Več +

Branje iz SPORTO magazina št. 22 - INTERVJU Manfredi Ricca

Nogometni klub Juventus iz Torina je svoje navijače na začetku leta osupnil z novo drzno podobo, k...
Več +
Arhiv novic