Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

12.2.2017
Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadaljevala z aktivnostmi v okviru osebnega sponzorstva trenutno ene vodilnih smučark v svetovnem pokalu ter nove svetovne prvakinje v smuku, Ilke Štuhec.

»Okus po tekmi« je rdeča nit komunikacije, ki se nanaša na slogan blagovne znamke »Okus po domu« (ta je bil kot tema prvič v okviru sponzorstev uporabljen pri lani sklenjenem novem partnerstvu z olimpijsko reprezentanco Slovenije in pred igrami v Riu, ko so bili objavljeni 4 videi olimpijcev, ki se na igre pripravljajo v domačem okolju). Tokrat je bil v obdobju pred SP v St. Moritzu objavljen kratki film »Okus po tekmi«, ki ponuja vpogled v zakulisje ekipe Ilke Štuhec, analizo zadnjega treninga in njihove priprave na tekmo.



Besedna zveza »Okus po tekmi« se je ob Ilkinem smukaškem zmagoslavju v oglasih med TV prenosom že takoj po tekmi spremenila v »Okus po zmagi«. V realnem času poteka na družbenih omrežij blagovne znamke na Facebooku in Twitterju tudi interakcija s sledilci. V času pred in po nastopih se objavljajo grafike (spodaj primer ob prvi dvojni zmagi, ki opisuje kariero Ilke Štuhec v smuku), GIF animacije, nagradne igre ter ekskluzivni posnetki, ki jih Ilka Štuhec pošilja iz smučarske karavane. Ob tem so-znamčene aktivnosti potekajo še na izbranih smučiščih po Sloveniji ter v obliki nagradnih iger v prodajnih centrih, kjer se je moč potegovati za smuči in čelade s podpisom nove slovenske smučarske junakinje.

     

ZADNJE NOVICE

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +

Boksarski promotor in osebna znamka v svetu boksa, Lou DiBella

Lou DiBella je izjemno cenjeno ime v boksarski industriji. Poleg tega, da gre za promotorja, ki je...
Več +

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +
Arhiv novic