Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Na 2016 ESA Excellence Awards bronasta nagrada v kategoriji »Best of Europe« za Allianz in HPO

13.2.2017

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Awards 10. februarja v Londonu, SPORTO magazin sponzor kategorije »Best of Europe«, bronasta nagrada v tej kategoriji za Allianz Zagreb in Hrvaški paraolimpijski komite. ESA Excellence Awards so priznanja na vseh področjih sponzorstva tistim, ki premikajo meje in so navdih preostalim ter predstavljajo napredek v marketingu.

V kategoriji »Best of Europe«, ki jo sponzorira SPORTO magazin, so sodelovali tudi najbolje ocenjeni projekti iz SPORTO 2016. Allianz in HPO (Hrvatski paraolimpijski odbor) sta za kampanjo »Dio koji nedostaje« osvojila bronasto nagrado.


Zlato nagrado v tej kategoriji je prejel McDonald's na Švedskem s kampanjo »a little too proud sponsor«  (»Malo preponosen sponzor«), srebrno pa kampanja O2 »Wear the rose«, sponzorstvo angleške ragbi reprezentance




Predsednica ESA Karen Earl je posebej za SPORTO našla veliko lepih besed za letošnje nominirance. Spomnimo, najvišje ocene v kategoriji najboljše športno sponzorstvo na SPORTO Awards 2016 so prejeli; iz Slovenije – LIdl Slovenija in Paraolimpijski komite Slovenije, iz Hrvaške – Allianz Zagreb in Hrvaški paraolimpijski komite ter iz Srbije – Vojvođanska banka in Olimpijski komite Srbije. Izbor nagrajencev je bil težak, je poudarila Karen Earl: »Letos smo imeli 11 udeležencev v tej kategoriji, kar je največ do zdaj. Trije nominiranci prek SPORTO konference so prikazali ogromen napredek pri razumevanju uporabe sponzorstva v regiji. Bila sem tudi v ocenjevalni komisiji in sem bila navdušena nad vsemi tremi projekti. To so z naskokom najboljši projekti, ki smo jih kadarkoli prejeli iz vaše regije. Veseli me tudi, da smo se povezali s SPORTO magazinom pri sponzorstvu kategorije.« A ne gre samo za pohvalo udeležencem iz regije, je izpostavila Karen Earl. »Morda ne gre za tako velika razpoložljiva sredstva pri teh kampanjah, a gre gotovo za smotrno upravljanje s proračunom, ki je na voljo. Resnično mislim, da je to nekaj, kar se lahko projekti iz Velike Britanije in ostalih večjih držav naučijo. Ni vse le v denarju; pomembno je, kako se denar uporabi in razporedi.  SPORTO kandidati so najbolj navdušili ravno v tem pogledu.«
 
Najprestižnejša nagrada ESA Sponzorstvo leta združuje devet različnih kategorij. Neodvisna komisija je za najboljši projekt leta 2016 izbrala Lidl na Irskem in njihovo sponzorstvo Ženske zveze za gelski nogomet.



Nekateri zmagovalni projekti jubilejne 10. podelitve nagrad evropskega sponzorskega združenja bodo podrobneje predstavljeni v aprilski številki SPORTO Magazina. Naštejmo le nekatere najprestižnejše:
 
- Najboljša uporaba digitalnega: evian #wimblewatch Takes Centre Court in 2016
- Najboljša uporaba odnosov z javnostmi v sponzorstvu: Electric Ireland’s sponsorship of Team Ireland for the Rio Olympics #ThePowerWithin
- Najboljše sponzorstvo na več trgih: McDonald’s Player Escort Diaries
- Naj partnerstvo korporativne družbene odgovornosti: Scope – End the Awkward
 
Več o vseh nagrajencih in tistih, ki so prišli v ožji zbor, si lahko preberete tudi na naslednji povezavi.
 

     

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic