Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Continentalove nove sponzorske platforme

18.5.2017
Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil iz nogometnih sponzorstev, v katerih je bil zelo aktiven vse od UEFA lige prvakov leta 1995 pa vse do kvalifikacij za prihajajoče FIFA svetovno prvenstvo v Rusiji, in se še bolj usmeril na področja varnosti v cestnem prometu, teka in kolesarstva.  



Kot je v izjavi za javnost poudaril vodja njihove gumarske divizije, ki jih ponuja Continental – Nikolai Setzer, je po ligi prvakov (1995 – 2000) ter po treh evropskih in svetovnih prvenstvih prišel čas za spremembo, a izpostavil, kako pomembno vlogo je odigralo nogometno sponzorstvo za globalno prepoznavnost podjetja: »To je bil zelo učinkovit način za gradnjo blagovne znamke z dolgoročnim pozitivnim vplivom. Raven prepoznavnosti, ki smo jo dosegli na naših ključnih trgih v Evropi, nam omogoča strateški korak naprej.« Continental bo izven Evrope – predvsem v ZDA in Aziji – ostal nogometno aktiven, v Evropi pa se bo v naslednjem obdobju posvečal drugim komunikacijskim platformam.

Tako nemški avtomobilski in tehnološki velikan (pnevmatike so namreč le del portfelja izdelkov)  še naprej razvija in nadgrajuje svoje partnerstvo z adidasom (Get Your Grip), v sklopu katerega nastajajo podplati za vrhunske športne čevlje za tek in gorski tek, ki so razviti na podlagi znanja iz pnevmatik. Gumena zmes, na kateri so bili postavljeni tudi zadnji trije svetovni rekordi v maratonu, med drugim do 30 odstotkov izboljša oprijem tekaških čevljev na mokri podlagi. Del zgodbe je tudi Continentalovo sponzorstvo Volkswagen Ljubljanskega maratona.

Continental je že tradicionalno prisoten tudi v kolesarstvu. Že več kot 100 let namreč proizvaja vrhunske pnevmatike za kolesa – tako cestna kot gorska – , ki se jih redno izboljšuje z novimi tehnologijami in zmesmi. Njihove pnevmatike pa svoje vrednosti ne dokazujejo le na neodvisnih testih, ampak tudi na največjih kolesarskih dirkah: tako je recimo na lanskoletni Dirki po Franciji (Tour de France) ob skupni zmagi Chrisa Frooma (Team Sky) Continental »pobral« kar 15 od 21 etapnih zmag. 

V prihodnje bo glavna Continentalova komunikacijska platforma sicer t. i. Vizija nič (Vision Zero), ki poudarja varnost v cestnem prometu ter prispevek podjetja k razvoju materialov in tehnologij, za katere želijo, da bodo prispevali h končnemu cilju – nič smrti, nič poškodb in tudi nič prometnih nesreč.  
     

ZADNJE NOVICE

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +

Branje SPORTO 2017 govorca - INTERVJU z Malphom Minnsom

Zakaj je dostopnost podatkov spremenila industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa in kako je ta p...
Več +

Branje iz SPORTO magazina št. 22 - INTERVJU Manfredi Ricca

Nogometni klub Juventus iz Torina je svoje navijače na začetku leta osupnil z novo drzno podobo, k...
Več +
Arhiv novic