Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

18.5.2017

Izšla je nova številka SPORTO magazina, ki prinaša aktualne zgodbe iz sveta marketinga, (digitalnih) komunikacij in sponzorstev v športu. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnologije ter upravljanju znamk v športu, med drugim pa se dotika tudi ustvarjalca trendov – lige NBA ter nove olimpijske platforme. Vpogled in načrte sta z nami delila Maik Matischak, direktor komunikacij pri NBA EMEA in Mark Parkman, generalni direktor Olimpijskega kanala (Olympic Channel). Več podrobnosti o ostalih vsebinah si lahko preberete v napovedniku spodaj.
 

Kako tehnologija spreminja sponzorstva?
Tehnološki napredek ni spremenil le načinov spremljanja športa, temveč je posegel v njegovo bistvo. Sponzorstva v zadnjih letih vse bolj mikajo in zaposlujejo tudi največje tehnološke velikane (Microsoft, IBM, SAP, Intel ...) ter ponudnike storitev, ki na prvi pogled nimajo veliko skupnega s športom. Med akterji so tudi Apple Music, Spotify in Deezer, Alibaba je novi partner MOK-a.
 

Microsoft je tehnološki partner serije NASCAR postal leta 2015. (foto: Getty Images)
 
Tudi FC Barcelona ima več produktov, e-šport ne bi bil presenečenje

Kako je dostopnost podatkov vplivala na sponzorsko industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa ter zakaj je vključenost zgodnjih prevzemnikov trendov med sponzorskimi znamkami tako pomembna? O »zakaj« in »kako« smo se pogovarjali z Malphom Minnsom, nekdanjim direktorjem komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanoviteljem agencije Strive Sponsorship.
 
Resni in nekoliko preponosni sponzorji
Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Magazin prinaša izkušnjo in »čarovnijo« dveh zmagovalnih ESA Excellence Awards projektov, ki sta jih izvedla Lidl Irska (»Resne športnice si zaslužijo resno podporo«) in McDonald's Švedska (»Nekoliko preponosni sponzor«).
 
Statistike za navijače v realnem času 
Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi globalnimi športnimi znamkami (Manchester City, Bayern München, San Francisco 49ers, New York Yankees, NHL, NBA ...), da bi lahko v praksi predstavil svoje tehnološke sposobnosti. O potencialu in vplivu tehnologije ter strategiji pristopa pri delu s športnimi organizacijami smo se pogovarjali z Bjoernom Ganzhornom, direktorjem globalnih sponzorstev, ter Achimom Ittnerjem, direktorjem poslovnega razvoja pri SAP-u.
 
Črno in belo in več
Nova vizualna podoba, nov moto »Črno in belo in več« in odkrita želja, da Juventus postane veliko več kot »le« nogometna znamka. V klubu si želijo biti prepoznani tudi kot univerzalni simbol vztrajnosti, ambicioznosti in vrhunskega italijanskega sloga. Manfredi Ricca iz svetovalne hiše za upravljanje blagovnih znamk Interbrand je za SPORTO predstavil pot in ozadje preobrazbe Juventusove identitete v »nadšportno« blagovno znamko. 
 
V tokratni izdaji SPORTO magazina tudi o drzni prenovi logotipa in identitete Juventusa. (foto: Interbrand)

Skakalci, rokometaši in Ilka Štuhec
V analiziranem polletnem obdobju nas je bilo v Sloveniji največ zbranih med drugo serijo smučarskih skokov v Willingenu, ko je Petra Prevca in druščino spremljajo 429.582 gledalcev (22,82%). Ob smučarskih skokih izstopata še rokomet, najbolj gledan je bil polfinale SP proti Franciji, in smukaško zlato Ilke Štuhec na SP v St. Moritzu. Najvišjo gledanost v regiji ima rokometna tekma SP med Hrvaško in Egiptom, v Srbiji pa nogometni dvoboj med Walesom in Srbijo.
 
The Open bo letos potekal že 146. 
Malcolm Booth, R&A, je za SPORTO spregovoril o trenutnih izzivih usklajevanja tradicije in modernega pri delu z blagovno znamko najstarejšega turnirja v golfu, The Open, o nedavno vzpostavljenem partnerstvu z nogometnimi klubi iz severa Anglije, o povratku golfa na olimpijske igre ter o širšem pomenu sprememb v tradicionalnem okolju golfa. 

Kako za znamko skrbijo pri najstarejšem prvenstvu major v golfu, The Open? (foto: Getty Images)
 
Promotor, ki je v filmu Rocky Balboa igral samega sebe
»V boksu ni nič drugače kot drugod. Potrebno je verjeti v svoje delo, trdo delati in nikoli odnehati. Na nek način smo vsi boksarji znotraj ringa,« o boksarski industriji pravi znameniti promotor Lou DiBella, ki je med drugim pred leti poskrbel, da je HBO postala glavna boksarska plačljiva televizijska hiša, in da se je po 115 letih dvoboj za naslov prvaka v težki kategoriji vrnil v njegov domači Brooklyn. 
 
Zgraditi občinstvo in ga vključiti v dogajanje
Jeramie McPeek, dolgoletni vodja digitalnih komunikacij pri Phoenix Suns, je letos vodil digitalno pri organizacijskem odboru za Super Bowl 51 v Houstonu. V pogovoru za SPORTO se je ? poleg podrobnega vpogleda v aktivnosti v okviru Super Bowla ? dotaknil digitalnih trendov, preobrazbe sprejemanja in podajanja vsebine ter vrednosti »tradicionalnih« kanalov.
 
V novem magazinu tudi pogled nazaj na SPORTO 2016, pregled Facebook in Twitter lestvice športnikov in klubov doma ter v regiji, marketinški portret Ilke Štuhec, digitalne aktivnosti v svetu rokometa, napovednik Dirke Po Sloveniji 2017 ter kolumni dveh gostov preteklih konferenc, Matthewa Leopolda  (’Sponzorstvo je marketing') in Bena Wellsa ('Iluzija digitalne strategije').


Magazin prejmejo udeleženci SPORTO konference (letos bo potekala 16. in 17. novembra), izide pa tudi kot priloga aktualne številke Marketing magazina. V kolikor bi želeli svoj izvod, nam pišite na info@sporto.si. Hvala za vaš odziv in spremljajte nas na poti do SPORTO 2017. 

     

ZADNJE NOVICE

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +

Boksarski promotor in osebna znamka v svetu boksa, Lou DiBella

Lou DiBella je izjemno cenjeno ime v boksarski industriji. Poleg tega, da gre za promotorja, ki je...
Več +

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +
Arhiv novic