Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking, prej Havas S&E) in Achim Ittner (SAP) na SPORTO 2017

30.6.2017
Zadnji dan (30. 6.), ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017, ki bo letos potekala 16. in 17. novembra v (S)Portorožu, sta se zasedbi štirih vrhunskih strokovnjakov pridružila globalno priznana sponzorska strateginja Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking, prej izvršna direktorica pri Havas Sports & Entertainment) in Achim Ittner (SAP) in tako še obogatila seznam govorcev na SPORTO 2017. 

Poleg omenjenih se nam bodo v (S)Portorožu pridružili Maik Matischak (NBA EMEA), Michael Cole (TrueGold Communications), Malph Minns (Strive Sponsorship) in Jeramie McPeek (JM Communications).


Fredda Hurwitz (Gingernut Thinking), ustanoviteljica

Fredda Hurwitz je po osmih letih delovanja pri Havas Sports & Entertainment, zadnji dve leti na položaju izvršne strateške direktorice, ustanovila svojo globalno usmerjeno svetovalno agencijo Gingernut Thinking. Kot izjemni strateg za znamčenje in mednarodna sponzorstva pomaga svojim naročnikom, da se dvignejo nad komunikacijski šum z ustvarjanjem izkušnje znamke, ki navdihuje, povezuje in pušča sledi. Vzpon v svetu marketinga in sponzorstev v športu je Fredda Hurwitz začela pri NHL International, World League of American Football, Redmandarin in Octagon, preden je pustila močno sled v Havas S&E. Pri svojem delu je sodelovala z raznovrstnimi in vodilnimi znamkami, American Express, Barclays, Coca-Cola, FIFA, HSBC Premier, MOK, MINI, NBA, Novartis, VISA, Yahoo! in mnogimi drugimi. Fredda Hurwitz je nabirala izkušnje na velikih mednarodnih sponzorskih projektih, v integriranih marketinških akcijah in projektih, kot so FIFA World Cup 98, sponzorstvo American Expressa pri turneji Rollings Stones Bigger Bang, Wimbledon, Milanski teden mode in sponzorski programi OI London 2012.


Achim Ittner (SAP), vodja poslovnega razvoja za šport

Achim Ittner je vodja poslovnega razvoja za šport pri tehnološkem podjetju SAP, kjer ima Ittner že skoraj dve desetletji izkušenj. SAP širi svoje sodelovanje v svetu športa in zabave in se je povezal z nekaterimi vodilnimi globalnimi športnimi znamkami – s klubi Manchester City, Bayern München, San Francisco 49ers, New York Yankees, profesionalnimi ligami NHL in NBA, WTA in drugimi –, da bi lahko prikazal svoje tehnološke sposobnosti. Eden novejših SAP-ovih projektov je bilo sodelovanje z ligo NBA, ki je vključevala obdelavo in nadgradnjo 65 let podatkov o zgodovini lige in igralcih. SAP tesno sodeluje tudi z družbo City Football Group, ki ima trenutno 50 milijonov sledilcev na vseh družbenih platformah, in si je za cilj zadala postati najbolj digitalna in inovativna družba na svetu. Ittner in SAP pomagata športnim blagovnim znamkam, da bi postali najboljši v svojem poslu, in se pogosto udeležuje dogodkov v povezavi s športno industrijo; predvsem, da na lastnih primerih pokaže, kako pomemben je »big data« in kako poteka digitalna transformacija industrije.

Prijave na konferenco so že odprte. Ugodnejša "early bird" cena velja do vključno 30. junija 2017.

 
     

ZADNJE NOVICE

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +

Boksarski promotor in osebna znamka v svetu boksa, Lou DiBella

Lou DiBella je izjemno cenjeno ime v boksarski industriji. Poleg tega, da gre za promotorja, ki je...
Več +

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +
Arhiv novic